امام زین العابدین بیمار یک تحریف و توهین بزرگ

امام زین العابدین تنها در ایام حادثه عاشورا بیمار بودند ( شاید تقدیر الهی بود برای اینکه باید این امام زنده میماند و نسل امام حسین از این طریق پیغمبر اکرم می فرماید "آفة الدین ثلاثه ، فقیه فاجر ، امام جائر ، مجتهد جاهل ، سه چیز آفت دین است : 1 -دانشمندان بد عمل ، فاسق و فاجر 2 -زعیم و پیشوای ستمکار و 3 - مقدس نادان محفوظ می شد ) و همان بیماری سبب نجات ایشان شد . چند بار تصمیم گرفتند امام را بکشند اما چون بیماری ایشان شدید بود ، گفتند چرا او را بکشیم ؟ او دارد می میرد . در دنیا چه کسی هست که در عمرش بیمار نشده باشد ؟ در غیر از این چند روز ببینید آیا یک جا نوشته اندکه امام زین العابدین بیمار بود ؟! ولی ما امام زین العابدین را به صورت یک بیمار مریض زرد رنگ تب داری که همیشه عصا به دستش است و کمر خم کرده و راه می رود و آه می کشد ، ترسیم کرده ایم !!!

همین دورغ ! همین تحریف سبب شده است که بسیاری از اشخاص آه بکشند ، ناله بکنند ، خودشان را به موش مردگی بزنند تا مردم آن ها را احترام کنند و بگویند آقا را ببینید درست مانند امام زین العابدین بیمار است ، این تحریف است . امام زین العابدین ( ع ) با امام حسین ( ع ) و با امام باقر ( ع ) از نظر مزاج و بنیه هیچ فرقی نداشته است . امام بعد از حادثه کربلا چهل سال زنده بود . مانند همه سالم بود ، با امام صادق ( ع ) فرقی نداشته ، چرا بگوئیم امام زین العابدین بیمار است ؟!

امامت به معنی نمونه بودن و سرمشق بودن است . فلسفه وجود امام این است که یک انسان ما فوق انسان ها باشد ، همانطور که پیغمبران ، "بشر مثلکم یوحی الی" بودند ، تا مردم از این مثل های اعلی پیروی و تبعیت کنند . اما وقتی که چهره این شخصیت ها این قدر مشوه شد ، خراب شد ، سیمایشان تغییر کرد ، دیگر قابل پیروی و لایق پیروی نیستند . یعنی پیروی از این شخصیت های خیالی به جای این که به نفع باشد ، نتیجه معکوس می بخشد . پس اجمالا دانستیم که خطر تحریف چقدر زیاد است . واقعا تحریف ضربت غیر مستقیم است ، از پشت خنجر زدن است .

نسل یهودیان در جهان قهرمان تحریف اند . هیچکس به اندازه این ها در تاریخ جهان تحریف نکرده است ، و به همین دلیل هیچکس به اندازه این ها به بشریت ضربه نزده است ، حقایق را قلب و بدعتها ایجاد نکرده است .

/ 2 نظر / 8 بازدید
خدابخش

اين القائات از طريق مبلغين و وعاظ بي سواد رواج يافته چون در فرهنگ مرثيه ما رواج يافته هر كي بهتر بگرياند به هر روشي وبا بيان هر مطلبي واعظي تواناتر منبريي قابل قبولتر است .چه انكه در بيان حادثه كربلا كه در فرهنگ شيعه بزرگترين حق كشي وجانگدازترين واقعه مي باشد چگونه عمل كردن وميكنن . امام حسين (ع) مظلوم بود درست ، تنها وغريب بود درست ولي اگر ميتوانيد از درايتش از شجاعتش از اخلاقش طوري بگوييد تا مردم قبطه بخورند وبر احوال كوفي منش خود بگريند نه بر تشنگي حسين . در مورد امام سجاد (ع) اگر بخواهند مرثيه اي بخوانن حتما در كربلا بايد باشد در صورتي امام سجايايي دارد كه نداشتن و نشناختن بويي از انها مرثيه اي است براي ما براي ساير ائمه همينطور اگر دقت كنيد اگر منبري بي سوادي روضه امام حسن عسكري (ع) بخواهد بخواند بعد از ذكر نام اين امام سريع ميرود كه : اما لا يوم كيومك يا ابا عبدالله چون از اين مقتل بيشر ميتواند وسريعتر ميتواند مردم احساسي ما را متاثر كند .در مداحي ها هم كه الي ماشاء الله بويژه در محرم محرمي كه حضرت زينب سلام الله روز عاشورا بعد كه نگاهي به ميدان پر از شهيد انداخت فرمود : ما رايت الا جميلا

علی

جناب آقاي محمديان كار خوب لكن بسيار خطيري شروع كرده ايد لذا مراقب باشيد كه شما نيز دچار افراط و تفريط نشويد.در بحث تبليغ ،تسري و تعميق فرهنگ ديني و ارزشهاي معنوي و الهي در جامعه ، از جمله بيان واقعيات مصائب اهل بيت عليهم السلام اجمعين ، ما هم معتقديم كه بايد از خرافه پردازي جداً پرهيز شود چرا كه زيان آن بمراتب بيش از نفع اندك و زودگذر آن خواهد بود و در همين راستا هم مثل همه امور براي پيرايش آن بايد به علماء خبير،متقي و عامل مراجعه و اقتداء كرد كه اگر چنين شود شعور و شعار بكمك هم خواهد آمد و حماسه هميشه جاويد مولي امام حسين عليه السلام حيات طيبه و عزتمندي به آحاد جوامع بشر خواهد بخشيد.